asi chybny harddisk

Matus Uhlar uhlar na svfsun.nissvf.tuke.sk
Pondělí Prosinec 8 16:34:40 CET 1997

Zdravim,
instalujem si debiana na jeden prehistoricky HD (Micropolis'88, 642MB)
ale kazdu chvilu na jednej masine mi zahlasi toto tu:

mbox <cislo> locked

potom priblizne 32 krat toto:

potom resetne SCSI radic (Ultrastor14F) ... niekedy sa to potom napravi
niekedy to padne uplne...

skusal som to na masine s inou doskou... tiez to obcas blblo (hadzalo chyby
i nejakom rmdire) a padlo to...
zrejme tam mam niekde chybny sektor a nevie si ho napravit... neviete
poradit ?
--
 Matus "fantomas" Uhlar, network manager at faculty of civil engineering
 of Technical University in Kosice, Slovakia