syslogd: cannot create /dev/log (invalid argument)

Matus Uhlar uhlar na svfsun.nissvf.tuke.sk
Pondělí Prosinec 8 16:20:00 CET 1997

Zdravim,
na jednej PS2/80 kde nemoze bezat ziadne 2.0 (afaik)
som prelozil jadro 2.1.70.
pri boote sa mi objavila hlaska v subjekte (zopakujem):

syslogd: cannot create /dev/log (invalid argument)

a syslogd nenabehol... /dev/log ma byt vraj socket; neviete mi poradit ako
ho vytvorim (vytvorenie special FIFO nepomohlo... a to som si myslel ze to
je to iste...)
dakujem za radu.
--
 Matus "fantomas" Uhlar, network manager at faculty of civil engineering
 of Technical University in Kosice, Slovakia