DBF format?

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Pondělí Prosinec 8 21:15:54 CET 1997

PETR.KOLAR na vslib.cz (Petr Kolar) writes:

>    Existuje Perlovsky modul Xbase-1.07 (na CPAN). Mam jeho rozsireni, ktere
> umoznuje i zapisovat dbf soubory vcetne indexu a memo poli, ale porad
> odchytavam chyby...

Dobry den,

ja jsem ten Pratapuv modul taky pouzival, ale pak jsem se rozhodl
napsat vlastni. Se spravci CPANu jsem se dohodl, ze aby v tom nebyl
zmatek (muj modul neni co se tyce interface kompatibilni
s XBase-1.07), zmenime jmeno na XBase. V teto chvili to umi dbf a dbt,
cist a zapisovat. Zatim to nepodporuje indexy, hlavne z toho duvodu,
ze mi zatim neni jasne, jaky by to melo mit interface, a nyni pracuji
na DBD ovladaci (ted na SQL parseru), aby se to dalo pouzit v DBI.

Pokud mate v umyslu dat v budoucnu svoje rozsireni Pratapova modulu
pod GPL nebo Artistic, celkem rad bych ten Vas kod videl, abychom
netristili sily.

Muj modul je na CPANu v authors/id/JANPAZ/DBD-XBase-0.0345.tar.gz
a take na me domovske strance.

                   I can take or leave it if I please