Problem >boot<

Vladimir Klejch kleo na iris.vszbr.cz
Úterý Prosinec 9 08:02:34 CET 1997

On Mon, 8 Dec 1997, Jaroslav Volsicky student wrote:

>     Nazdarek!
>
>   Mam takovy zvlastni problem, z nenadani po vypnuti pocitace a
> opetovnem zaptnuti mi jiz nenabootoval linux. Zkusil jsem ho tedy
> rozjet z diskety. Vse vypada o.k az na hlasku pri pokusu o spusteni
> lilo:
>
>  Warning: device 0x0307 exceeds 1024 cylinder limit
>  geo_comp_addr: Cylinder number is too big (1898 > 1023)
>
>  ... je jasny ze proste jinak nez z diskety proste nenabootuju.
> Nevite nedko z vas ciste nahodou co stim? Diky moc!

Zdravim

Pro boot pomoci lilo je bezpodminecne nutne, aby root-partition byla pod
hranici 1024 cylindru (504MB), protoze pro natazeni kernelu se
pouzivaji funkce biosu, a pokud bios neumi obslozit vice nez 1024 cylindru
( a to teda neumi ) tak se kernel nemuze natahnout.
Tak ze :
 Pro boot potrebujes, aby root byl na partition pod 1024 cylindru. !!

Vice v HOWTO/mini/Large-Disk.gz

	Zatim  ...
				Kleo

Vladimir `KLEO' Klejch     	Kleo na iris.vszbr.cz
PS: Windoze95 nemuze byt virus ...
	Virus je inteligentne naprogramovany a neco dela  ...