SMP na 2.0.32 ?

Úterý Prosinec 9 09:15:09 CET 1997

Dobry den,

mam novy pocitac s deskou ASUS 2x200MHz Pentium s jadrem 2.0.32. Poprve to
bezelo 5 dni a pak jsem na monitoru videl hlaseni (pomohl tvrdy reset):

Aiee: scheduling in interupt 0012c47d

Pak masina natvrdo spadla trikrat tesne za sebou. Nyni bezi na jednom
procesoru (druhy jsem vyndal) a zda se byti stabilni (nezlobi ani DosEmu).

Ma nekdo zkusenosti se SMP ? (pozitivni/negativni)
Ma cenu zkouset prechod na 2.1.xx ??

Masina ma 128MB RAM, kompiluje normalne. Zadne jine anomalie jsem
v systemu nepozoroval (krome 3c900, ktera tak jednou za 14 dni upadne od
site).

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution