KDE & cestina

Jan P. Schier schier na utia.cas.cz
Úterý Prosinec 9 13:58:20 CET 1997

> export LANG=cs

Rad bych se zeptal, tohle mi sice chodi krasne, ale nejsem schopny v KDE
nic _napsat_ s hacky a carkami, i kdyz normalne (tj. fvwm2, xterm, emacs)
mi funguji. Muzete nekdo poradit? Predem dik.

--
                           Honza Schier

Dept. of Adaptive Systems,
Inst. of Information Theory and Automation
Academy of Sciences of the Czech Republic
P.O. Box 18, 182 08 Prague, Czech Republic

Tel:     +420 2 6605 2251  Fax:     +420 2 688 4903
         +420 2 688 3421   E-mail:  schier na utia.cas.cz