fstab & conv=auto

Pavel Janousek pajasoft na Reset.uvt.czu.cz
Úterý Prosinec 9 16:36:32 CET 1997

	Chci se zeptat, zda-li by nebylo daleko vhodnejsi v jadre linuxu:

fs/fat/misc.c

	udelat pro conv='auto' detekci prooze pro textove, nikoli BINARNI
soubory, protoze kdyz dam, ze .TXT je vzdy textovy, tak by mi to mel
prekodovat a ne vse co je v seznamu je BINARNI, ostatni textove, protoze pak
mohu prijit o spoustu dat...

	Jsem schopen si to udelat sam [a take udelam], chtel bych znat Vas
nazor, zda-li to ma smysl posilat Linusovi jako Patch a zda-li by se tato
zmena mela projevit v budoucich verzich jadra... IMHO je to daleko
logictejsi - konverzi LFCR na LF delat pouze u textovych a ne kdyz to neni
vylozene explicitne binary, pak prekodovavat...

						Pavel PaJaSoft Janousek