HD a CDROM: kompatabilita

kebrle.jan na NEX.TEL.CZ kebrle.jan na NEX.TEL.CZ
Úterý Prosinec 9 20:15:57 CET 1997

Zdravim,
v zasade osobne nevidim zadny problem v teto konfiguraci, CDcko Toshiba
facha bez problemu, na hadru ani tak moc nezalezi, ale doporucuju pro
jednodussi instalaci
mit jak pevnej disk tak i CD-ROMku na jedne ksande (na jednom radici),
nevim totiz cim to je, ale pokud mate disk na prvni a cdromku na druhe
ksande tak se to chova dost divne (instalace jakoby probehne bez
problemu, ale pak to zkrachuje pri pokusu nainstalovat Lilo na MBR nebo
dokonce na disketu, v pripade, ze to nainstaluje, tak
se po resetu objevi velmi zajimave hlaseni typu: LI a konec.
Bord je taky v cajku, i kdyz po osobnich zkusenostech doporucuju bord
ASSUS, ale bacha nesmi bejt na bordu integrovana videokarta (sdilena RAM
je pekny svinstvo), v cem bych ale videl problem je to, ze jste neuvedl
videokartu. Osobne pouzivam S3 Trio 64 (64V+ nebo 64+) hlavne ne S3 Trio
64UV+ a Xserver mi funguje relativne bez problemu, az na jeden drobny
detajl a to ze pracuju jenom v 8-mi bitove hloubce barev.
S pozdravem
Jan "Mort" Kebrle
P.S. sorry za ukecanost