Ehmm.... Nekolik malo problemu:

kebrle.jan na NEX.TEL.CZ kebrle.jan na NEX.TEL.CZ
Úterý Prosinec 9 20:41:04 CET 1997

Zdravim,
asi jsem fakt zacatecnik v oblasti linuxu :)
Mno mam nasledujici problemy:
ad 1) Po nainstalovani redhatu 4.2 jsem zjistil, ze se nemuzu dostat
telnetem z jinych pocitacu na svuj linux, ale ftpcko funguje  (hlasi
inncorect password) ale z konzole to funguje.Muzete nekdo poradit co s
tim?
ad 2) Tak dlouho jsem si hral s Xkama az se mi zhroutily zajimavym
zpusobem: nelze nastartartovav jakehokoliv managera. Doslo k tomu diky
tomu, ze jsem si
nainstaloval fvwm95-2.0.43a a od te doby mi to uz nefunguje, nemuzete mi
nekdo poradit jak odinstalovat cela XWin a znovu je nainstalovat? (v
instalaci rpm baliku se bohuzel nevyznam fakt sem jeste v plenkach)
ad 3) pred tim nez jsem si zacal hrat s Xkama, tak mi nefungovala
numericka klavesnice, a to dokonce ani v predchozi verzi (4.0)
ad 4) takzez pred zhroucenim Xwin: chtel jsem si nainstalovat StarOffice
ver 3.1, ktere je na CDcku RedHatu od Computer Pressu (Pouzivame Linux),
ale nepovedlo se mi to z toho duvodu, ze mi instalacni batch nahlasil,
ze nemuze najit uvedeny script. Bohuzel jsem neprisel na to jakej ma na
mysli, protoze se v tomto scriptu pouziva detekce Operacniho systemu,
ale na Linux jsem tam nic nenasel :). jestli ma nekdo zajem, klidne ho
mu poslu, ale majlem. sedim totiz za firewalem a tak se ke mne nikdo
nedostane zadnou sluzbou.
ad 6) v distribuci SARAH je i Tkined, toho bych z te distribuce
potreboval vytahnout a nainstalovat.
ad 7) Hledam nekoho z Prahy, kdo by mi pichnul meho linuxe poradne
nainstalovat, abych uz mohl konecne pracovat. nabizim 250,-- kc/hod
:)))) tlf je 02/67146241 pro pripadneho zajemce: kdo vola prvni vyhrava,
jenom si jeste dovolim podotknout ze to je tlf. do prace a v praci jsem
od 10:00 do 17:00, standartne obcas az do pulnoci
ad 8) Opet Xka: Mam 17" monitor od digosu (digital) jeden model je:
PCXBV-UZ a druhej je PCXBV-KA, k tomuto typu bych potreboval jejich
popis abych mohl nastavit potrebne parametry, tak aby mi behaly ve vsech
rozlisenich (640*480,800*600,1024*728) i v jinem poctu barev nez je
8-bit??? doufam ze to rikam spravne :)

Mnohokrate se jeste jednou omlouvam, ze takhle otravuji, ale nejak se mi
nedostava casu. :)
a dekuji za pripadne vyreseni nektereho z mych problemu.