(Dalsi) Reakce na clanek Poridte si Linux, nebude.. (zadarmo )

Robert Hanzlík robi na codalan.cz
Středa Prosinec 10 09:25:36 CET 1997

Zdravim a pozdravuji ...

> Zdravim tu vsechny spratelene!
>
> Jelikoz jsem to byl ja, kdo tu rozsiril tu poplasnou ? zpravu o tom,
ze
> jednou mozna.. nebude Linux zadarmo, mam celkem slusne hodnoceni
tohoto
> clanku. Ve Svete Namodro (http://svet.namodro.cz) tomuto clanku
udelili
> "Novinarskou kachnu roku" (malem i kachnu desetileti :) . Myslim si,
ze
> to je celkem vystizne a neni az tak drasticke jako podani zaloby, jak
> [...]

V realu se to zatim ma tak, ze se autorovi puvodniho clanku z
zive.cpres.cz nelibi az tak docela moje odpoved ve Svete Namodro, kde
nepresne cituji informace z jeho clanku.
Nicmene doufam, ze jeste ve spolupraci s dalsimi "elektronickymi
redakcemi" dojde v blizke dobe skutecne k dohode o udileni IIS
(Internetový Informační Systém) kachny roku.

Ale abych jen plane nepovidal, tak pridavam - na ftp.kernel.org se
objevila nova verze experimentalniho kernelu - 2.1.72. Seznam zmen atp.
viz dnesi Svet Namodro (jen co to dopisu).

S pozdravem
                       Robi

Robert Hanzlik - redakce Sveta Namodro - http://svet.namodro.cz/