NLSPATH

Ondrejicka Stefan ondrej na idata.sk
Středa Prosinec 10 12:28:41 CET 1997

On Wed, 10 Dec 1997, Petr Stodulka wrote:
Caute.

> 	Nevi nekdo, co se presne ma nachazet v promenne NLSPATH?
> Podarilo se mi provest neco (sam nevim, jak jsem toho dosahl),
> ve sve distribuci Slackware, ze man nekdy vypise tuto hlasku:
>
> man: Permission denied
> Failed to open the message catalog man on the path NLSPATH=<none>
cesta kde su ulozene katalogy sprav.
pravkepodobne mas nastavene LANG=cz a man sa snazi najst svoj cesky
katalog sprav.
inac NLSPATH urcuje cestu k katalogu sprav.
napr.

NLSPATH=/usr/local/share/locales/%L/LC_MESSAGES/%N.cat

%L  = kod jazyka
%N  = meno programu

vid: man 3 catopen

Stevo.

---
Ondrejicka Stefan    <ondrej na idata.sk>
Beethovenova 11 ,917 08 Trnava ,Slovakia