Problem s ppp pripojenim

Petr Barta orinc na czech.net
Středa Prosinec 10 14:58:09 CET 1997

On Wed, 10 Dec 1997, Pavel Juran wrote:
> mel jsem presne stejny problem, a vec se vyresila az vymenou modemu. Kombinace
> Supra <-> US Robotics se proste neosvedcila, GVC <-> USR uz ano.
> Konfigurace pppd byla porad stejna. System jsem preinstalovavat nezkousel. ;-)

Hmmm... U toho jineho poce, o kterem jsem psal, jsem modem nemenil - jde o
spojeni Smartlink-Supra, a ted (po reinstalaci) to chodi naprosto v
pohode.

On Wed, 10 Dec 1997, Jiri Masik wrote:
> Pred casem jsem odpovidal na podobny dotaz. podivej se do archivu
> konference nebo pres www.dejanews.com (nech hledat ve stare databazi
> cz.comp.linux ppp masik), nejspis se na druhem konci linky nespousti
> pppd,
>                 J. Masik

Dekuji za informaci, ale tohle byla samozrejme prvni vec, kterou jsem
zkousel. Podle mne ale tady problem nebude - na druhem konci linky pppd
bezi porad, kdyz se zkusim pripojit minicomem, zda se mi vsechno v
poradku.

					Petr Barta