syslogd: cannot create /dev/log (invalid argument)

Matus Uhlar uhlar na svfsun.nissvf.tuke.sk
Středa Prosinec 10 15:20:48 CET 1997

Pavel Kankovsky <peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz> wrote:
->> a syslogd nenabehol... /dev/log ma byt vraj socket; neviete mi poradit ako
->> ho vytvorim (vytvorenie special FIFO nepomohlo... a to som si myslel ze to
->> je to iste...)

-> neni (aspon na Linuxu ne)

-> sockety se vytvareji samy, pri volani bind()

no, myslim ze na solarise to bolo jedno; Ale teraz mam 2.1.71, uz ide,
akurat na /dev/console furt prdaval hlasky o stave token ringu...
--
 Matus "fantomas" Uhlar, network manager at faculty of civil engineering
 of Technical University in Kosice, Slovakia