Chloride UPS a Linux

Peter Kundrat kundrat na cherry.napri.sk
Středa Prosinec 10 19:28:18 CET 1997

On Wed, Dec 10, 1997 at 06:38:09PM +0100, Martin Prosek wrote:
> Cetl jsem predchozi prispevky na tema linux a ups, ovsem nikdo se jeste
> nezminoval o firme Ondyne Chloride. Zajimalo by mne jestli jste nekdo
> narazil na informace ohledne pripojeni k linuxu. Zajimam se predevsim o
> typ Expert 600. Ma mit nejake interaktivni spojeni ale doufam, ze bude
> mimo to fungovat i jako jine ups na DTR, CTS ap. Chci na to povesit vic
> masin (linux a w95) a chtel bych to rozbocit. SW pro w95 prodavaji ale o
> linuxu samozrejme ani zminka. Mate s tim nekdo zkusenosti? Pripadne ktere
> ups by vyhovelo lepe? Diky.

Pokial to ma na konektore vyvedene signaly oznamujuce vypadok napajania
(popripade aj vybitie baterii) a signal na zhodenie UPS tak to pod Linuxom
pojde. Dobre skusenosti mam s balikom genpower (tam je zopar
preddefinovanych typov UPS/kablov aj s pokecom a moznostou definovania si
vlastnych).

				pk

PS: Pred tyzdnom asi som sa tu pytal na skusenosti s UPS. Doslo iba par
reakcii. Doplnim otazku: Zaujimaju ma co najlacnejsie UPS (staci prakticky
vyrobca a priblizna cenova hladina oproti APC a ci to ma nejaky interface),

PS2: Co so zhadzovanim viacerych strojov: Napadaju ma 2 moznosti
a) Vyrobit si "roz-X-ovaci" kabel s diodkami na signale na zhodenie UPS.
b) Zohnat/napisat program na remoteboot (resp. remote signal init-u).

   Otazka: viete niekto o pristupnej moznosti ako robit remoteboot NT z
   linuxu ? (linux-linux by siel snad zbastlit celkom rychlo (tusim nieco take
   bolo aj v apcd)