Kniznice pre XFree86-S3

Čtvrtek Prosinec 11 02:32:06 CET 1997

On Thu, 11 Dec 1997, Jozef C. Chocholacek wrote:

> Zdravicko!
>
>  Stiahol som si XFree86-S3-3.3.1-14.i386.rpm a nieco, a ked dam "rpm
> --upgrade XFree...rpm" tak to na mna vyblafne:
>
> failed dependencies:
> 	libm.so.6 is needed by ...
> 	libdl.so.2 is needed by ...
> 	libc.so.6 is needed by ...
> 	ld-linux.so.2 is needed by ...
>
>  Tak sa chcem opytat, kde (v ktorom RPMku) tieto kniznice su, aby som si
> ich mohol stiahnut.

Jak tak na to koukam, tak jste si stahnul rpmka XFree 3.3.1 z RedHatu 5.0
- vyzaduji totiz knihovnu libc.so.6. Ale tu do starsich distribuci nijak
jednoduse nedoinstalujete. Takze si stahnete XFree 3.3.1 z adresare
updates pro RedHat 4.2. Ty funguji urcite, sam jsem je kdysi takhle do
RedHatu 4.2 doinstalovaval (standardne je tam pokud se dobre pamatuji
verze 3.2).

Leos Bitto