Samba znovu

Borek Lupomesky lupomesk na nella.ujep.cz
Čtvrtek Prosinec 11 08:13:53 CET 1997

   Dobry den vsem,

   Nedavno jsem tu plakal, ze mi nefunguje Samba. Obdrzel jsem nejake
nesouvisejici rady. Od te doby jsem nainstaloval na jeden pocitac RedHat
5.0 a problem se opakoval - prestala chodit Samba. Dany stroj se neda
browsovat ("browsable" je nastaveno na "yes"), shares z daneho stroje
nelze pripojit (drive to slo bez problemu). Rozdil je pouze ve verzi
Samby: 1.9.16p9 a nizsi funguje, 1.9.16p11 nebo 1.9.17p4 uz vykazuji
zminene chovani. V dokumentaci jsem nenasel nic, co by pomohlo. Takze, ma
nekdo neco relvantniho k tomuto tematu? (testparm jsem samozrejme delal!).

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Ceske mladeze 8
IRCnet:    Borek @ #usti                  Usti nad Labem, 40096
talk:      borek na ishtar.ujep.cz           The Czech Republic
PGP keyid: 9DD1C54D                       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========