Linux & Novell

Tomas Cermak cermak na fsv.cvut.cz
Čtvrtek Prosinec 11 08:43:19 CET 1997

> Zdravim,
>
> v oblasti novellu toho vela neviem, ale da sa nejako z linuxu prihlasit na
> novellovsky server - niekam primontovat disky etc ... ?

balik ncpfs-nejaka-cisla. Musite mit kernel zkompilovany tak, aby
umel IPX. Prikazem ncpmount si nekam namontujete novellske svazky.
Predtim samozrejme musite IPX nakonfigurovat (viz dokumentace).

Mimochodem, mam k tomu taky otazku. Nekde je chyba (mozna mezi zidli a
klavesnici). Kdyz si namontuju server, nemuzu v 'mc' smazat neprazdny
adresar na serveru (samozrejme prava mam). Myslel jsem si, ze chyba
je v mc, ale minuly tyden jsem delal pomoci mkisofs image. Soubory
jsem mel na novellu. A po spusteni mkisofs tento zahlasil chybu neco
jako 'directory loop ...'. Zkusil jsem pridat parametr -f (sledovat
linky). Pak se image vytvoril, ale blbe.

Umel by mi to nekdo vysvetlit? Jinak na nejake kopirovani a tak to
funguje bezchybne.
                                        Tomas Cermak