jeste jednou iomega zip

Ostrihon Patrik ostrihon na vah.fei.tuke.sk
Čtvrtek Prosinec 11 13:49:11 CET 1997

On Thu, 11 Dec 1997, Zdenek Habala wrote:

> Neni to davno co jsem sem psal, ze mi nechodi zip kdyz ho mam
> kompilovany jako modul. Tak jsem ted zkusil udelat nove jadro, kde mam
> zip jako soucast jadra. Ale zase nic. Pri pokusu o mount /dev/sda4 /zip
> mi vypise, ze nezna /dev/sda4 jako character device. Nevim si s tim
> rady. Jedine co me napada, v techto novych jadrech mam zapnutou podporu
> tiskarny ( paralel printer support ), abych mohl tisknout. Je mozne ze
> by to linux nezvladl ( tiskarnu i zip ) ???

	Teraz sice pouzivam SCSI zip ale mal som moznost na linuxe
pracovat aj s paralelnym. Problem bude asi ten ze pokial chcete aj tlacit
tak musite dat tlaciaren tiez ako modul inac Vam to nepojde. Myslim ze
2.1.xx to dokazu uz aj naraz.

							pa3k