Problem s Win kodovanim.

Jozef C. Chocholacek chochol na usa.net
Čtvrtek Prosinec 11 14:58:17 CET 1997

Tak uz zase otravujem:

  Nainstaloval som si XFree86-S3-3.3.1-1 (po upozorneni, ze 3.3.1-14 mi
na RH 4.2 nepojdu), a xkeyb (v opacnom poradi, najprv xkeyb a potom
XFree) a tesil som sa, ako si v Netscape rozchodim Windows kodovanie.

  V Netscape mi sice pribudla polozka Win-1250 do zoznamu kodovani, aj
Times New CE & company fonty, ale akosi to stale nezobrazuje spravne.
Namiesto c~ to zobrazuje e`, z~ a s~ to nezobrazuje vobec (respektive to
nechava medzeru) a tak podobne. Tak sa chcem opytat, ze co sa s tym da
robit...

Poznamky: XFree som instaloval via rpm --upgrade XFree86-S3.......rpm
          Netscape 4.04
          kernel 2.0.30

Dik za radu,
             Crazy.

    Jozef "Crazy" Chocholacek,  chochol na utcru.sk, chochol na usa.net
 University of Zilina, Faculty of Management Science and Informatics
                   branch at Ruzomberok, Slovakia