Chyby modulu (delsi)

Peter Lacko lacko na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Pátek Prosinec 12 09:44:26 CET 1997

Michal Krause <m-krause na usa.net> wrote:
> ty prvni chyby ma na svedomi depmod. Tak jsem si ho spustil s parametrem -v a

skus  po kompilacii  make module_install

> P.S. Nevite nekdo proc v make menuconfig v nastaveni zvukovky u IRQ na cokoliv
> tvrdi, ze jsem nezadal spravnou hodnotu (ani IRQ 7 neprojde, byt je tam puvodne
> predepsane) ?
Presne tento problem som mal aj ja ... riesenie je velmi jednoduche ..
 v tom menu je totizto aj volba nieco ako run old congirurating script
alebo tak nejak .. a potom mi to uz islo ..

 Pecko ...