WANTED: XFree wizard

Pavel Machek pavel na Elf.mj.gts.cz
Čtvrtek Prosinec 11 23:16:53 CET 1997

Ahoj!

Uz me prestaly bavit konzole, ktery padaj do 10 minut po tom co se na
nich pustej Xy (prepinani mezi Xovou a ne-Xovou konzoli schodi konzoli
dost spolehlive, zvlast kdyz je system 'trochu' pod zatezi, t.j. make
-j kernelu na pozadi). Takze bych s tim chtel neco udelat.

Dalsi vec ktera me dost vadi je ze prepnutim do Xek zmizi stav
klavesnice. (To test: stiskni Ctrl, Alt a drz. Stiskni F9. (Objevi se
Xka). Stiskni F1. Ne, ne, Xy netusej ze Ctrl a Alt jsou dole, a
konzole se neprepnou. Grr. Pust Ctrl, Alt, zmackni Ctrl, Alt, F1 a
najednou se konzole prepnou... :-( )

Problem cislo 1. je v kernelu. Jinymi slovy dneska neni mozne udelat
Xka 'dobre'. (Je tam race, zajemcum ukazu kde).

Problem cislo 2. je v Xkach. (Pokud opravim kernel jeste budu muset
naucit Xy pouzivat opravenou variantu).

Problem v kernelu jsem schopen vyresit, a mozna dokonce i protlacit
patch Linusovi.

Takze ted hledam nekoho, kdo se aspon trochu vrtal ve zdrojacich Xek a
ma trochu casu spravit Xovou stranu. Je tu nekdo takovy?

(No, mohl bych vzit zdrojaky Xek a zacit se v nich vrtat sam, ale:
aktualne mam volnyho 1.5Mega na disku a moje 486ka neni na kompilovani
Xu to pravy.)

Pokud se nikdo X-u znaly nenajde, jaka je adresa na mailing list
vyvojaru Xfree?

								Pavel
--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).