jeste jednou iomega zip

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Pátek Prosinec 12 12:53:31 CET 1997

> Neni to davno co jsem sem psal, ze mi nechodi zip kdyz ho mam
> kompilovany jako modul. Tak jsem ted zkusil udelat nove jadro, kde mam
> zip jako soucast jadra. Ale zase nic. Pri pokusu o mount /dev/sda4 /zip
> mi vypise, ze nezna /dev/sda4 jako character device. Nevim si s tim

Ale /dev/sda4 by melo byt block device. Zkuste 'ls -l /dev/sda4',
melo by to dat neco jako

brw-rw----   1 root     disk       8,   4 Jul 18  1994 /dev/sda4

Pokud je prvni pismeno 'c' misto 'b', je to prusvih. Pak jako root
provedte

rm /dev/sda4
mknod -m 660 /dev/sda4 b 8 4
chown root.disk /dev/sda4

Pripadne se pak podivejte, jestli jsou v poradku ostatni /dev/sd*

                                                  Michal Kubecek