WANTED: XFree wizard

Pavel Machek pavel na Elf.mj.gts.cz
Pátek Prosinec 12 17:04:06 CET 1997

Ahoj!

> Jeste bych doplnil, ze mate-li pustenou svgalib aplikaci z X,
> tak po jejim ukonceni se sice okamzite objevi X, ale zkuste hejbnout
> mysi v te chvili, nez se v shellu objevi prompt - aspon me to
> dela to, ze mys neco nahodne cutne&pastne. Ale nevim, jestli
> je to v X-ech

Me vubec udivilo ze z Xu je mozny neco takovyho pustit. (Ve chvili kdy
jsem v ztermu psal zgv jsem myslel ze minimalne konzole sleti...)

								Pavel

Ale otazka trva: Je tu nekdo kdo je schopen skompilovat vlastni X
server a trochu se vyzna ve zdrojacich? Jestli ne, jaky je pointer na
vyvojare Xfree?

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).