DBF format?

Hynek Med xmedh02 na manes.vse.cz
Sobota Prosinec 13 15:38:45 CET 1997

On 9 Dec 1997, Nathan L. Cutler wrote:

> Jelikoz hledam neco, co se da spustit z shellpromptu (cat jsem zkousel,
> taky je dobry, ale ...) ze vsech odpovedi mi nejvic vabil dbview.
> Downloadnul jsem a instaloval, jenze se mu nejak nechce zpracovat cenik A&A
> (http://www.aaa.cz - cdbf.zip).

Myslim ze jsem to kdysi zkousel, problem je v tom, ze dbview je pouze pro
dBase III, zatimco prislusny soubor je zrejme pro dBase IV. Trik je v tom,
ze staci zmenit prvni bajt (nebo tak neco, uz nevim presne) aby se jevil
jako soubor dBase III, pripadne zmenit test na tenhle bajt ve zdrojaku
dbview.. Myslim ze jsem to autorovi posilal, mozna by to chtelo zkusit
najit nekde novejsi verzi..

> Samozrejme, ze jsem si obchodnikum firmy A&A stezoval, ze cenik davaji v
> nestandarnich a prezitych formatech (co treba textovy format?), ale zda se,
> ze to je boj proti vetrnym mlynum.

Naopak jej dodavaji v prilis prograsivnim formatu. :-)
(Asi jim to excel exportuje do dBase IV..)

Hynek

--
Hynek Med, xmedh02 na manes.vse.cz