Linux a NT na jednom pocitaci -- jak?

Vaclav Ovsik ovsik na skoda.cz
Pondělí Prosinec 15 10:29:30 CET 1997

On Mon, 15 Dec 1997 kebrle.jan na nex.tel.cz wrote:

> Hmmm. jedine radikalni reseni mam to, ze jestli nechcete preinstalovat
> NTcka, tak si je pripojte jako primary master, a linuxovy disk si
> pripojte na secondary master+CDROM (secondary slave) pote preinstalujte
> linux.
> Mort
Disk s linuxem muzete dat jak chcete (treba primary slave PS). Je potreba
akorat opravit fstab (tj. hdaN -> hdbN pro P-S, ci hdaN -> hdcN pro S-M).
Zrovna tak upravit lilo.conf.

Dokonce se mi s linuxem pripojenym jako P-S a nakonfigurovanym jako P-M
podarilo nabootovat v single rezimu, stacilo dat kernelu root=/dev/hdb.
Premountovat fs jako read-write a oeditovat vyse zminovane files.
=> vlastne k tomu tedy ani nic dalsiho nepotrebujete.

--
	Vaclav OVSIK			email: ovsik na skoda.cz
	Skoda Informatika		phone: +420 19 7721366