jak poznam, ktere procesy sdileji pamet?

Pondělí Prosinec 15 21:31:41 CET 1997

On Mon, 15 Dec 1997, Pavel Machek wrote:

> Tezko, *velmi* tezko. Myslim ze bys musel ohaackovat kernel ;-).

Ne tak docela. Zalezi na pozadovane presnosti.

Hmm.. jeste mne (v souvislosti s mym prvni prispevkem) napadlo, jak
(s jistou mirou verohodnosti) zjistit, ktere stranky jsou mezi procesy
sdilene ze souboru namapovanych s MAP_PRIVATE--staci z obou procesu
precist patricne kusy /proc/*/mem a porovnat; ty stranky, jejich obsah je
naprosto stejny budou pravdepodobne sdilene. :)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)
          [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]