text -> hlasovy vystup

Pavel Machek pavel na Elf.mj.gts.cz
Pondělí Prosinec 15 21:59:45 CET 1997

> Ahoj Linuxovi nadsenci,
>
> nevite nekdo prosim o programku, ktery precte zadany ASCII text ?
> Myslim tim, ze ho uslysim mluvit pres zvukovou kartu (SB).

Prave jsem nabehnul dosemu, a ted zadavam prikazy jako
mluv ahoj.

Takze to jde ;-) [no, musel jsem hudince masince vypnout turbo, ale
chodi. A to prosim pres PC-beeper. Rozumet tomu je, ale je to na
hranici.]

Tady je kus docky:

                 HEGR SOFTBRAILLE
                    petrska 27,  110 00  Praha 1, telefon: 231 43 74

          Program MLUV (C) Copyright Hegr 1990

Bohuzel u programu neni poznamka jestli je to freeware nebo co to
vlastne je. Jestli k tomu sezenes zdrojaky, melo by to jit pouzit i
pod linuxem.

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).