xserver na cirrus kartu

Matus Uhlar uhlar na svfsun.nissvf.tuke.sk
Úterý Prosinec 16 10:47:50 CET 1997

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague <pizl na max.af.czu.cz> wrote:
->> C00l, islo to, dakujem. Len XF86Setup mi nahodil zly dotclock (upravil som
->> si ho) a neviem nahodit viac ako 256 farieb, ani virtualnu obrazovku.
->> hladal som v XF86Config.default alebo ako sa to vola, ale nepomohlo...
->> totiz, nastavil som to v configu podla prototypu a nic :(

->  doplnit v section SCREEN v XF86Config  DefaultColorDepth 15/16/24/32 dle
-> libosti a prislusne videokarty.

nuz a to je to co sa mi zda ze neslo... nejaka aplikacia pouzila privela
farieb a mne pri ehani mysou menilo palety. to by sa v true colour mode stat
nemalo...
tiez som si tam pridal virtual a nic... skusil som aj viewport (co to
vlastne je?) a nic...

--
 Matus "fantomas" Uhlar, network manager at faculty of civil engineering
 of Technical University in Kosice, Slovakia