SAMBA & NT

kebrle.jan na nex.tel.cz kebrle.jan na nex.tel.cz
Úterý Prosinec 16 11:32:52 CET 1997

Zdravim,
Ohledne broadcastu, mnel jsem ty same problemy ale W3.11 <-->NT pres
CISCO, je to skutecne tak, broadcasty defaultne neprochazeji pres CISCO.
je treba toto skutecne nakonfigurovat, bohuzel si uz nepamatuju, jak se
toto delalo, ale jsem si naprosto jisty, ze to CISCO standartne umi. V
dokumentaci bych to nehledal tam to totiz neni. Zkuste se obratit na
nejakeho CISCO distributora.
S pozdravem
Jan Kebrle