SAMBA & NT

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Úterý Prosinec 16 11:08:34 CET 1997

On 16 Dec 97 at 11:25, Matus Uhlar wrote:

> broadcasty su predsa zalezitosti lokalnej siete a routery ich nemaju
> co prenasat. sice, tusim sa cisco da nakonfigurovat aby ho
> prenasalo, ale nie som si tym isty... treba prehladat manualy...
>
> na to aby sa chodilo cez router su multicasty ale tie treba
> podporovat... --

Copak na strane samby potiz neni, ale windows hodi broadcast a
cekaji, ze se jim nekdo ozve, a to samba za routerem nemuze ani kdyby
se rozkrajela, ledaze by ten router v rozumne mire broacasty
propoustel.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.