Modem a IRQ

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Úterý Prosinec 16 12:31:02 CET 1997

> Vim, ze uz jsem s tim otravnej, ale stale jeste jsem nerozchodil PPP. Podle
> nekolika dotazu, ktere zde probehly behem poslednich dnu jsem prozkoumal
> nastaveni /dev/cua3 a zjistil, ze mam spatne IRQ modemu. Tak jsem ho nastavil (i
> IO port) a stale nic. Modem ma v minicomu tragicky dlouhe odezvy. Dival jsem se
> do /proc/interrupts a zjistil jsem, ze IRQ 9(2), na kterem mam modem (doporuceno
> vyrobcem) je tam uvedeno, ale jako cascade a pocet volani IRQ je 0.
> Nevadi Linuxu, ze mam dva fyzicke seriove porty, ale modem az jako COM4 ?

Nemelo by, mne to funguje. Modem je GVC 14400 interni, sedi na COM4
(/dev/cua3), IRQ je 3, jak je v kraji zvykem a s rozumnym boardem
a nastavenou podporou v jadre se mi podarilo dokonce soucasne rozchodit
ppp na /dev/cua3 (modem pres telefon do sveta) a /dev/cua1 (drat
k pocitaci na vedlejsim stole), ackoli oba porty maji stejne IRQ.
Musim ale priznat, ze se starsim boardem se mi po nastaveni podpory
pro sdileni IRQ seriovymi porty dely podivuhodne veci...

                                                     Michal Kubecek