Fonty

Úterý Prosinec 16 14:35:06 CET 1997

On Tue, 16 Dec 1997, Michal Krause wrote:

> Tak jsem rozchodil PPP podle hesla "pomoz si sam" =):-) (ale na neco jste me
> nasmerovali, takze diky). Ale pri brouzdani jsem zjistil, ze zmensene fonty ve
> strankach jsou necitelne. Jsou nekde k dispozici fonty pro Xka ISO latin 2 a
> Win1250, ktere jsou citelne i ve velikostech -1 a -2 (mysleno v HTML) ?

Po prozkoumani vsech iso8859-2 fontu co se mi dostaly do ruky se mi jako
nejlepsi zdaji ty co jsou na adrese
http://www.biz.net.pl/english/x-fonts/index.html. Dal jsem je i na
ftp://ftp.kolej.mff.cuni.cz/pub/linux/X/fonts/iso8859-2, protoze z
puvodniho serveru ten download nejak vazne.

Win1250 fonty jsem nezkousel zadne.

Leos Bitto