jak vnutit gcc starou libc?

Úterý Prosinec 16 17:56:57 CET 1997

On Tue, 16 Dec 1997, Snek wrote:

> Mam maly problemek, nevim jak presvecit GCC aby prelozit
> program v RH Linux 4.2 tak, aby mi vytvoril dynamicky
> linkovanou verzi ELF programu s starsi libc.so.4 a
> ne s moji libc.so.5. Je to pro jednodisketovou verzi
> Linuxu.

to asi nepujde, nevim o tom, ze by libc4 byla nekdy elfoidni

soudim, ze by ten program mel byt prelozeny v a.out, coz lze zaridit
pomoci opsny -b, ale nekde musi byt pro to nejake adresare a tak, je
to vsechno urcite popsane v gcc.info

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)
          [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]