Zvukova karta YAMAHA OPL3-SA3 (PnP ISA)

Úterý Prosinec 16 18:38:40 CET 1997

On Tue, 16 Dec 1997, Oldrich Sapak wrote:

> Vazeni kolegove,
>
>     nezprovoznil uz nekdo tuto kartu pod Linuxem?
> Mne se nedari ji pres pnpdump+isapnp nainicializovat, ale pokud se tak
> stane pod W95, pak v Linuxu spolupracuje, prezije i ctrl+alt+del a reboot.
> Lze ji i resetnout pres pnpdump a pak znovu nastavit pomoci isapnp.
> Jakmile se ovsem provede RESET, uz nic nepomuze.

Mam naprosto stejnou zkusenost. Pokud se nakopne z dosu programem
setupsa.exe, ktery se s ni dodava, v Linuxu je pak normalne videt
(pouzivam ji jako Windows Sound System), uz ani neni potreba isapnp. Takze
bootuju pres dos + setupsa + loadlin.

Bez toho programu setupsa.exe se mi ji ozivit take nepodarilo (ciste jen
pomoci isapnp pod Linuxem).

Leos Bitto