inicializace CDROM pro bootu

vitek na hron.fei.tuke.sk vitek na hron.fei.tuke.sk
Úterý Prosinec 16 19:44:11 CET 1997

On Tue, 16 Dec 1997, Milan Kopacka wrote:

> Zdravim,
>
> Co si myslite o nasledujicim:
> Pokud necham hrat audio CD a pocitac prebootuji (shutdown -r, reboot..)
> CD hraje i po prebootovani.
> Je to
> 1) Chyba HW - bios (ten ovsem neni nejmladsi a o cdrom na /dev/hdc nic
>    netusi a inicializaci po nem asi nemohu chtit)
> 2) Chyba ovladace v jadre, ktery neinicializuje
> 3) dobre a ma to tak byt - coz se mi nezda

	Myslim, ze 'c' je spravne. :)
	Skor ma nastve, ked zbootnem do DOZu a tam mi driver na CDROMu
	zresetuje mechaniku a zastavi prehravanie audio CDcka...
	Nevidim dovod, preco by to malo vzdy pri reboote zastavovat
	audio CDcka. Hlavne je, ze pri bootovani ju Linux najde.
	Nemyslim, ze by bol velky problem upravit zdrojaky jadra
	keby to bolo nevyhnutne nutne aby Linux resetoval CD mechaniku.

	Tak isto BIOS - moj mi ju neresetuje, kamaratovi zase hej.
	(S tym by vsak uz bol "vacsi" problem ako to zmenit ;-)

> Mechanika je Mitsumi 6x (ATAPI, IDE), jadro 2.0.30.

	Ja mam Mitsumi 8x (---||---), jadro 2.0.32, AWARD BIOS

> BTW: Ono mne to takhle vyhovuje, ale nezda se mi to OK.

	S pozdravom,

						Lubos V.