DB2

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Středa Prosinec 17 10:57:28 CET 1997

Petr Skoda wrote:

> Prosim vas, nevi nekdo informace o databazi DB2 ? Pry je velice vyhodna
> cenove pro Linux a umoznuje napsat snadno databazovy interface pro WWW -
> Potrebuji nejakou rychlou metodu vytvareni jednoducheho datoveho archivu
> CCD expozic s form-interfacem a nemam moc casu neco programovat.

Rekl bych a po marnem hledani dokonce na 99%, ze DB2 for Linux
neni.
Podivejte se na  http://linas.org/linux/db.html
(Linux SQL Databases and Tools)

> Hledal jsem na strankach IBM ale o Linux verzi jsem nic nenasel a z toho
> WWW nejsem moc moudry - nekde rikaji, ze je to soucasti , nekde jako
> zvlastni produkt. Nikde nemohu najit cenik aspon pro ostatni systemy.
> Konkretne me zajima verze pro Solaris 2 (jako alternativa k Linuxove)

mam pocit, ze verze pro NT stoji asi 1000 - 1500$  s 1 nebo 5 (spise s
1) uzivatelskou klientskou licenci a ceny na ostatnich platformach
by pry meli byt stejne. Staci vytocit tel. cislo IBM :-)

> Ma s ni nekdo zkusenosti?

Prilis ne.Co me zaujalo je, ze GUI nastroje a i  vse ostatni je
snad na vsech platformach identicke a nejvic pripomina prostredi OS/2
a pak jeste take vic jak 3000 stran dokumementace v caa vic jak 60 MB
PostScriptovych souboru  :-)

S pozdravem
   Petr Snajdr