usertty & children

Středa Prosinec 17 17:05:44 CET 1997

On Wed, 17 Dec 1997, Pavel HONZATKO wrote:

> Beznou cetbou account informaci jsem dospel k zaveru,
> ze bych potreboval detem nejakou nenasilnou formou vysvetlit,
> ze po 20 hodine si maji vycistit ZUBY a jit SPAT.
[...]
> A konecne existuje ve 23:00 nejaka jina moznost jak je vypudit
> od pocitace, nez si precist pids jejich procesu a killnout je?

A co jim na obrazovku s rostouci frekvenci vypisovat "JDETE SPAT!"?
Po osme vecer by to zacalo delat rekneme jednou za 5 minut a v jedenact
uz by to delalo kazde 3 sekundy, pokud mozno se zvukovym doprovodem.
Myslim, ze by to bylo dost presvedcive. Jenom nevim, jestli i nenasilne. :)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)
          [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]