mgetty a externi modem

Jan Lana lana na cuckoo.karlov.mff.cuni.cz
Středa Prosinec 17 18:48:32 CET 1997

Dobry den,

nainstaloval jsem si mgetty. Spousti se prikazem v /etc/inittab. Jako
direktivu ma "reswap". Vsechno funguje, jak ma.

Problem: modem je externi a ja ho nemam stale zapnuty :( spise ho mam
vetsinu casu vypnuty. V pripade, ze je vypnuty, se linux (init) snazi
nekolikrat mgetty pustit a pak da do logu hlasku v tom smyslu,   ze tak
rychle po sobe program spoustet nebude a ze si da na 5min pauzu. Po peti
minutach se to opakuje.

Co potrebuju: nejaky programek, ktery by zjistil, ze modem je vypnuty a
pockal, dokud ho nezapnu a pak teprve spustim mgetty.

Existuje neco takoveho nebo nezna nekdo nejake jine "hezke" reseni?
Takhle to sice vlastne taky funguje, ale neni "to prave orechove" a
porad zapnuty modem mit nechci.

S pozdravem
                  Honza Lana