GCC a 16-bit target?

Pavlas Zdenek pavlas na dcse.fee.vutbr.cz
Středa Prosinec 17 16:20:35 CET 1997

> pokud tomu spravne rozumim tak v segmentovych a ovsetovych registrech
> u far ukazatelu. A v tom ze jsou near a far ukazatele a dalsi komplikace.
> Pro program bezici pouze v jednom segmentu by to asi slo, ale nevim, ze by
> to nekdo naprogramoval...

Me by uplne stacilo 64kB kodu a 64kB dat.
Zatim pouzivam Borland C++ 3.11, ale ten jeho kod se mi vubec nelibi.
GNU pokud vim umi pracovat s _far ukazately bez problemu (48-bit).

--
Zdenek Pavlas
TU of Brno, Dept. of CS&E