Navigator v fonty pre cp1250

Čtvrtek Prosinec 18 15:47:27 CET 1997

On Thu, 18 Dec 1997, Matus Uhlar wrote:

> Jan Rusnak <jonny na emtest.sk> wrote:
> -> Nainstaloval som si novy Navigator 4.04 pre linux, velmi ma potesilo
> -> ze funguje OK, chodia mi aj fonty ISO 8859-2, problem je ze nechodi
> -> cp 1250, ma to niekto rozbehnute?
>
> to je akoze problem ? poziadajte webmastera nech robi konverziu do 8859-2;

A co kdyz webmaster pouziva software ktery mu to proste nedovoli? A drzi
se ho zuby nehty, tvrdic ze bez nej by to proste neslo? Ti kdoz ctou Svet
Namodro (http://svet.namodro.cz) asi vedi o cem mluvim.

Ja osobne si myslim ze by to klient proste prekodovavat umet mel. Proc ne?
Proc tim obtezovat server, ktery ma svych starosti dost? Proc by to nemohl
prokodovavat klient, ktery stejne vetsinou nema co na praci?

A dalsi vec je ze Netscape by to umet mel, i podle vyrobce, jen to proste
je nejake rozbite. Cili bug. A bugy se maji odstranovat.

> btw. ako je mozne ze na www.linux.cz su informacie v kodovani windows-1250 ?

Jsou tam mimo jine i v cp1250. A co ma byt? Preci jen je to dnes
nejpouzivanejsi kodovani, to nelze ignorovat.

Leos Bitto