Navigator v fonty pre cp1250

Jan Fego J.Fego na icl.cz
Čtvrtek Prosinec 18 18:42:54 CET 1997

Hynek Med wrote:

> Ne, nema to nikdo, protoze to nejde. Jedine reseni je prudit na
> intlfeedback na netscape.com, aby to umoznili..

Ja pouzivam s jistou uspesnosti Windoze fonty od Biznet. V nastaveni
fontu v netscape se pro stredoevropske kodovani (iso8859-2) nastavi jako
proporcionalni font misto Times(Adobe) font Windoze(Biznet) - ten ma v
sobe pismenka iso8859-2 tak i cp-1250. Potom nastavim jako defaultni
kodovani iso8859-2 (v nejakem menu Document Encoding). A pak to jede.
Akorat to divne funguje v pripade pouziti knofliku Back, ale to mne az
tak netrapi (mam sice zatim netscape-3.01, ale na disku je uz i
communicator-4.04, akorat se nejak furt nemam k tomu, abych pustil
ns-install).
Aby to pracovalo tak, ze to prekoduje z cp1250 do iso8859-2, pak budete
potrebovat pomoc hochu z netscape.

	Honza