Konfigurace Samby

kebrle.jan na nex.tel.cz kebrle.jan na nex.tel.cz
Čtvrtek Prosinec 18 19:18:12 CET 1997

A nenaslo by se neco v cestine? to co je na
http://ova.comp.cz/linux/www/MS_Novell_Unix/samba.html (nebo to taky
muze bejt http://www.comp.cz/linux/www/MS_Novell_Unix/samba.html)  je
bohuzel jenom vseobecne :(
Potreboval bych neco pokud mozno v nasom rodnom jazyce. Anglinu tak este
uplne dobre nezvladam. A tusim ze tu stranku "spachal"
prave pan Petr Snajdr. :)
Mort