Linux a NT na jednom stroji

Pavel Machek pavel na Elf.mj.gts.cz
Čtvrtek Prosinec 18 19:57:41 CET 1997

Co takhle si na siti stahnout zdrojaky lila 20, tam to najisto bude?

<FLAME ON>Metoda nechat si poslat kus nejakeho redhatu se mi zda jako
notne podezrela, protoze tohle neni redhati problem</FLAME>

Co treba z diskety?
								Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).