Pristupova prava

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Prosinec 19 21:45:06 CET 1997

On Fri, 19 Dec 1997, Pavel Machek wrote:

> Jo. Kazdy uzivatel ma pravo byt az v 16-ti skupinach.

Jak tedy zaridim nasledujici :

Mam adresar s daty ktera vlastni uzivatel U1 a chci aby uzivatele
zarazeni do skupiny G1 mohli do tohoto adresare cist a zapisovat,
uzivatele zarazeni ve skupine G2 mohli pouze cist a nic zapsat/prepsat.
Zbytek uzivatelu by nemel mit moznost ani cist ani zapisovat - nejlepe
by ten adresar nemel vubec videt.

Jak na to kdyz muzu mit jen jednu skupinu u adresare/souboru ??