porty v DOSEMU

Jindra Vavruska netplus na comp.cz
Neděle Prosinec 21 08:16:22 CET 1997

Matus Uhlar wrote:

> Zdravim,
> nainstaloval som si debian, nakonfiguroval dosemu podla toho konfiguraku ale
> nechce mi fachcit ani mys ani modem... teda COM1 ani COM2; lenze su
> nastavene tak ako maju (myslim)
>
> serial { com 2 device /dev/modem }
> serial { com 1 device /dev/mouse }

Mel jsem podobny problem (v mem pripade slo o pripojeni jineho zarizeni
nez mys na seriovy port). Port nesel a nesel, prestoze je udajne v
dosemu default hodnota pro com 1 a com 2.

serial { com 1 base 03F8 irq 4 device /dev/cua0 }

pro mys by se tam jeste melo doplnit "mouse" za "com 1".

Mam ted ovsem jiny problem: potreboval bych sledovat co si PC a to druhe
zarizeni "povidaji" na tom portu - a ne a ne prijit na to jak se to ma
nakonfigurovat.

--
Jindra Vavruska    Come and see http://www.qsl.net/ok1fou
netplus na comp.cz    Send me a mail to sked CW on 12m on weekends