Chyba v RPM?

Jaroslav Honsa honsa na sunstel.asu.cas.cz
Pondělí Prosinec 22 17:15:20 CET 1997

On Mon, 22 Dec 1997, Pavel Lisy wrote:

> Pri pokusu o instalaci glibc-2.0.5c-10.i386.rpm se mi objevuji
> nasledujici hlasky:
>
> rpm -i glibc-2.0.5c-10.i386.rpm
> failed dependencies:
>         /bin/sh is needed by glibc-2.0.5c-10
>         /sbin/ldconfig   is needed by glibc-2.0.5c-10
>
> Ty soubory tam samozrejme jsou a navic jsou i v rpm databazi.

Dobry vecer,

dival jsem se do archivu konference o rpm u RedHatu a tam (pokud tomu
dobre rozumim) pisi asi toto:
Kdyz je v baliku rpm nejaky pre/postinstall skript, rpm automaticky
vyzaduje /bin/sh, ale asi nepozna, ze tam uz je nainstalovany. Pomoc je
dvoji: a) pouzit option --nodeps na komand radce prikazu rpm
          a pokud to nechcete z ruznych duvodu, tak
       b) pridat radek "provides: /bin/sh" do souboru rmprc
          (/user/lib/rpmrc). Analogicky /sbin/ldconfig.
To druhe reseni jsem nezkousel, docela by mne zajimalo, jestli pomuze, ale
uz jsem zapomel, pri jakem baliku.rpm jsem mel potize.
Zdravi Jaroslav Honsa.