Nepochopitelne uvazovani redaktora Sveta namodro

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Pondělí Prosinec 22 19:01:04 CET 1997

Nepatri do sice do teto konference, ale presto mi to neda, abych vas
neupozornil na clanek ve Svete Namodro. Jmenuje se "Netscape bude nabizet
odinstalaci IE prohlizece." Priznam se, ze je mi logika pana Docekala
uplne nepochopitelna. Pro ty, kdo nechteji clanek hledat, jen ocituji:

"... Skoda ze neco podobneho (tj. odinstalaci Netscapu) neudelal Microsoft
jiz davno a do sveho IE nezabudoval automatickou odinstalaci a zruseni
vsech souboru, ktere prerostly Netscape Navigator prinasi do systemu.
Proc by si nakonec IE uzivatele meli nechat svuj disk zaneradit
jeste dalsim, zbytecnym prohlizecem.
Kdyby Microsoft neco takoveho udelal, nebo snad dokonce jenom
naznacil, skoncil by okamzite u soudu a cely americky trh by se
mohl zblaznit z toho jak osklive praktiky to jsou. Kdyz to udela
Netscape, vse je podle vseho v poradku."

Zajimava logika, ze?
Panu Docekalovi naprosto unika, ze k instalaci Netscapu se
uzivatel rozhoduje svobodne, kdezto IE je uzivateli vnucovan s operacnim
systemem. Podle podani pana Docekala je vlastne Microsoft chudak, protoze
Netscape vyslysel opravnene pozadavky uzivatelu a dal jim moznost
odinstalovat vnucovany software.

Zajimave na cele veci je, jak se "fenomem Microsoft" podepisuje na zdravem
uvazovani stale vetsiho poctu lidi, kteri postupne uplne ztraceji
jakoukoli soudnost.

S pozdravem

Pavel Hanak
Brailcom, o.p.s.