asWedit a cestina

Tibor "Future" Pittich future na chelin.chtf.stuba.sk
Úterý Prosinec 23 12:13:48 CET 1997

Pavel Lisy wrote:

> Prosim vas,
>
> muzete mi nekdo, komu to chodi napsat, kterou verzi (editoru a
> cestiny (XFree)) pouziva?
>
> Zkusil jsem RH 4.2 (XFree 3.2), defaultni ceskoslovenstinu
> nainstalovanou pomoci XF86Setup, prepinanou Ctrl-Shift, ktera mi po
> upravach par klaves, na rozdil od patchu opravdu funguje.
> Cesky mi chodi rxvt, vim, vimx, ...
> Zkousel jsem asWedit-3.0 a cesky resource,
> Menu a hlasky jsou cesky, ale nenapisu zadne pismeno s diakritikou.
>
> Nemate nekdo napad cim to muze byt?
>
> Pavel

Hi Pavel
Ja pouzivam asWedit vo verzii 3.0, mam nainstalovane Xwindows 3.3.1,
distribucia RedHat 4.2. lokalizaciu z cs-tools, ale je to ako testing
(...). Bol to jediny sposob, ktory som zvladol, aby mi slovencina
chodila:-)))
Problem snad moze byt, ze treba nastavit napr. pre tcsh:
setenv LANG sk
setenv LC_CTYPE sk
potom este aj XLIB_FORCE_I18N, ale to este pri instalacii patchu pre
lokalizaciu...
Je to popisane, ked si dobre pamatam, aj v dakom README subore pre
asWedit...

Vela stastia:-))
Future
* Tibor Pittich * Chemicko-technologicka fakulta STU *
*****************     Radlinskeho 9, Bratislava      *
* Email         *    future na chelin.chtf.stuba.sk     *
* Home Page     *  http://www.chtf.stuba.sk/~future  *
* Project       *    http://future.chtf.stuba.sk     *
* Motto         *  Nikto nie je to, na co vyzera..   *