Jak killnout/ukoncit rozforkovane procesy?

Ondrej Palkovsky ondrap na hotmail.com
Úterý Prosinec 23 18:24:46 CET 1997

Mam nasledujci schema: jeden proces se rozforkuje na nekolik dalsich
procesu a funguje podobne jako multithreading(OK, ja to prepisu do
multithreadingu, ale az mi vypalite CDecko s tim Debianem, ktery jeste
neni). No, a jeden proces se rozhodne(dostane nekde z venku prikaz), ze
by se melo skoncit. Tak tedy vsechno uzavre, ale zbyva sestrelit ty
zbyle procesy - bohuzel nevim jak. Jedine co me napadlo je strcit do
nejake Shared Memory PID tech procesu, a ze bych je potom
postrilel(killnul..), ale to mi prijde ponekud tezkopadne. Neexistuje
nejaky jednoduchy nastroj, jak odstrelit skupinu procesu?(nebo jak jim
poslat jakykoli signal?)

Diky Ondrej