Vanocni prani prosim NE! (was: Blahoprani)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Prosinec 23 22:20:14 CET 1997

	Dobry vecer vespolek,

musim zareagovat nez neco podobneho napadne jeste nekoho dalsiho:

"Michal Safranek" pise:
[...]
: BTW jako attachment mate pozornost ode mne ....
: Neni sice pro w95 (platforma: Dos), neumi tisknout penize, ani haknout
: Altavistu, ale snad potesi (aspon nekoho)....

Pane Safranek, jakoz i pripadni dalsi autori vanocnich a novorocnich prani!

	Tato konference neni (prekvapive) urcena k rozesilani vanocnich
ani novorocnich prani, ale k diskusi o Linuxu, jak se lze docist v Meta-FAQ
teto skupiny na http://www.linux.cz/mailing-list/. Ve vasem mailu
nebylo o Linuxu ani slovo a dokonce bychom asi podle tohoto mailu meli
litovat, ze vami poslany program neni pro w95, ale jen pro DOS.

	Tato skupina take pomerne prekvapive neni
urcena k rozesilani jakychkoli binarnich dat (je to take
v Meta-FAQ), natozpak EXE souboru pro nejaky radoby operacni
system. Lze uspesne pochybovat o zdravem rozumu cloveka, ktery by si
neznamy EXE-soubor ziskany z elektronicke posty rozbalil a spustil.

	Pokud mate potrebu prat nekomu (nebo dokonce vsem) neco k nejakemu
datu, muzete tak ucinit treba jednoradkovym upozornenim na konci nejakeho
mailu, jehoz zbytek nebude v teto konferenci off-topic a ktery nejlepe
bude odpovedi na nejaky zde polozeny dotaz, ktery jeste nebyl zodpovezen.

	Pokud navic mate potrebu svoje prani obohatit grafikou nebo dokonce
EXE-souborem, muzete takovato data vystavit na sve WWW strance, pripadne
si zalozit soukromy mailing-list moje-novorocni-prani na moje.domena,
informovat o nem na prislusnem miste (konference announce, vase WWW stranka)
a posilat takovato prani a binarni data tem, kteri se vam do toho listu
dobrovolne prihlasi.

-Yenya, spravce konference linux na muni.cz (kteremu podobne dopisy v konferenci
	zpusobuji pravy opak "krasnych vanoc").

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //